07 april 2014

Havørreder i Busene have

Stod ved skilterevet kl 1000, der var desvære optaget så jeg fiskede lidt langs kysten hen mod klinten. Ved middagstid blev der ledigt på revet og jeg så kunne jeg endeligt komme til. Vandet så perfekt ud, der var strøm over det lavvandede rev og vandet var en smule uklart. Vinden kom fra syd og gav god bevægelse i vandet, men der skete ikke rigtigt noget. Da klokken blev 1300 lettede jeg anker og kørte hen til Busene have.Her var der mere gang i vandet, bølgerne løb hen over revene og vandet var dejligt uklart :)) Gik ned til det sidste rev, inden den lille bugt. Fandt en god sten at stå på halvvejs ude på revet og kastede sydover. Der var ikke gået et kvarter så var den første havørred på krogen. Inden for kort tid fik jeg 5 stk havørred. stoppede fiskerriet kl 1730 da vinden drejede i Vest og der blev helt stille. Det blev til 9 havørreder ialt på endnu en dejlig feriedag.




5-6 ms fra Syd
Sømmet forsølvet
Overskyet med enkelte solstrejf
1011 hPa
Vand 9 grader uklart
38cm, 42cm, 42cm, 43cm, 43cm, 43cm, 46cm, 51cm 1.6 kg, 56cm 1.7kg  
Kl 1345.1730

Ingen kommentarer: