25 april 2008

Meget lille, men rigtig flot





Fredag efter arbejde havde jeg planlagt en tur til Reersø. DMI havde lovet overskyet vejr og frisk vind fra SV torsdag og fredag, så jeg regnede med at der ville være gang i vandet. Jeg havde taget cyklen med bag på bilen, så efter 10 min. var jeg ude på revet. Desvære var der ikke meget vind og vandet var helt klart. En bobelflådsfisker forlod revet med 2 fisk da jeg ankom på cyklen, så lidt håb var der alligevel. Efter 1 times fiskeri uden at se fisk ankom en lystfisker på cykel nord fra. Han fortalte at han også var fra Hvidovre og boede på campingpladsen i weekenderne hele foråret. Efter endu 1 times fiskeri blev jeg ringet op af fætteren for at høre om der var fisk derude. Han mente at jeg skulle prøve i den lille bugt. Jeg forlod revet og startede fiskeriet ved bundgarnspælene. Kort tid efter havde jeg en følger med inde, skiftede til en "vims" og så var der fisk på krogen. Den kunne desvære ikke holde målet, så efter et "portræt" blev den sluppet løs igen. Fiskede derefter lidt ved Elversplace uden at se fisk, så gik turen mod bilen og hjemad.
Svag vind fra NØ
Sol
Klart vand
35 cm
? kg
Vims wobler rød/sort plettet
kl. 1930

Ingen kommentarer: