28 februar 2014

Møn, skilterevet igen

2. feriedag blev også brugt på Møn. Det lykkedes at komme afsted lidt tidligere i dag, landede ved fyret kl 1030. Det regnede i Hvidovre da jeg kørte hjemme fra, men fra Køge og syd over var der solskin og let diset. Fra parkeringspladsen kunne jeg høre at der var bølger nede ved kysten, dagen før var der kun små krusninger på vandet. Der var pålandsvind fra Øst 4-5 ms og god bevægelse over revet. Den sten som jeg stod på dagen før var næsten umulig at blive stående på og det lykkedes også en bølge at få  skubbet mig ned, så jeg blev våd op over albuerne kort tid efter ankomst. Det blev til 3 fisk på land vor den første blev genudsat, 1 mistet + en følger. Alle taget på 3" Skruen fra H-pirken.




Jævn vind fra Ø
H-pirken " 3´´ skruen " forsølvet
Sol/diset
Vand klart med lidt svæv
1,2kg 48cm, 1,1kg 47cm, ?kg 45cm
Kl. 1100-1430

Ingen kommentarer: