05 maj 2013

Møn og Rytsebæk

Det blev svært at slå Turen til Brantevik hvor jeg fik 7 hv på en eftermiddag, men det var tæt på i dag hvor jeg var kørt en tur til Møn. Kl. Var 1100 og der var ikke andre på pladsen da jeg ankom. Jeg lagde ud med fluestangen og kobberbassen og det blev min havørred debut med flue :)) Fik 4 på land og mistede 2, fiskene var ikke store men det var rart at det endelig lykkedes mig. Den største var 46 cm og kom med hjem så den kunne hilse på weberen og få lidt røg. Om eftermiddagen prøvede jeg med spin og en grøn snurebasse, det gav 2 på land og 2 der hellere ville blive i vandet samt en enkelt hornfisk. En dejlig solskins dag med svag til jævn vind fra SV og en god strøm over revet.









1 kommentar:

Unknown sagde ...

Hej Klaus tillykke med den fine fangst