30 marts 2008

Endelig blev der lidt at skrive om!



28 Marts 2008

På vej hjem fra arbejde kørte jeg lige en tur forbi Helnæs fyr for at prøve lykken. Da jeg ankom ved 1630 tiden mødte jeg 2 tyske lystfiskere, de havde ikke set eller mærket fisk hele dagen og ville derfor prøve et andet sted. Jeg gik ned vest for fyret (der var læ for vinden) men her stod allerede 4 fiskere, så Jeg vendte om og gik øst på. Her var der en frisk vind fra SØ der stod skråt ind på kysten og bølger der havde virvlet godt op i bunden så vandet var godt grumset. Efter 1 times fiskeri fik jeg fisk på krogen. En fisk på 44 cm der rullede som en gal og ville helt ud af vandet 2 gange inden den hoppede ned i nettet. En 1/2 time efter var der fisk igen, den var lige så rundtosset som den første og røg af krogen.



Frisk vind fra SØ
Overskyet
44cm
1,3 kg
Boss 12 gr. gul/rød.

Ingen kommentarer: